سبد خرید
0

راهنمای خرید بهترین کوسن نوزاد و کودک

راهنمای خرید بهترین کوسن نوزاد و کودک

این روزها اکسسوری‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای تزئین اتاق کودک به شیک‌ترین شکل از آن‌ها استفاده کنید. یکی از این اکسسوری‌ها کوسن است. فرقی نمی‌کند که نوزاد پسر دارید یا دختر، مدل‌های بچگانه‌ی این وسیله تنوع بسیار زیادی دارد و برای هر تمی که انتخاب کنید گزینه‌های زیادی در دسترس هستند. کوسن علاوه بر اینکه کاربرد تزئینی دارد می‌تواند جنبه کاربردی هم داشته باشد و به عنوان محافظ یا جای استراحت بچه‌ها استفاده شوند.

کوسن یکی از مهمترین اقلامی است که در ظاهر چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب کودک تأثیر زیادی دارد و می‌توان آن را به طرح خاص و ویژه معرفی کرد و محافظ تخت کودک دلبندتان خواهد شد.

طرح‌های فانتزی جذابی هم از این وسیله موجود است و می‌توانید تعداد زیادی کوسن کودک عروسکی تخت خواب برای داخل گهواره و تخت نوزاد تهیه کنید.


کوسن‌های عروسکی طرح حیوانات

کوسن‌های عروسکی طرح حیوانات مدت زمان زیادی است که مهمان اتاق کودکان و بزرگترها شده است. جنس این کوسن‌ها از پارچه مخمل، نمد، نخ و جنس‌های متنوع دیگر با ایده‌ها و الگوهای زیبایی درست می‌شوند. توجه داشته باشید که انتخاب کوسن با رنگ مناسب برای حیوانات باعث زیبایی بیشتر عروسک شما می‌شود. همانطور که اطلاع دارید کوسن‌ها اغلب به صورت فانتزی تهیه می‌شوند، پس شما می‌توانید برای تهیه آنها از رنگ‌های شاد و زیبا استفاده کنید که انتخاب آنها کاملاً سلیقه‌ای است.

کوسن کودک طرح زرافه گورخر گاو

کوسن کودک طرح زرافه گورخر گاو

انواع کوسن کودک

تنوع کوسن کودک بسیار زیاد است و می‌توانیم آن‌ها را در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار بدهیم. برای مثال بسیاری از کوسن‌ها قابلیت شست‌و‌شو با ماشین لباسشویی را دارند و همینطور کوسن‌های هستند که قابلیت شست‌و‌شو فقط با دست را دارند. اما اگر بخواهیم کوسن‌ها را از نظر نوع و شکل دسته‌بندی کنیم، دسته‌بندی زیر انتخاب مناسبی است:

امنیت کوسن در خواب با کوسن کودک

این مجموعه که کوسن‌های عروسکی نیز نامیده می‌شوند می‌توانند به عنوان دور تختی درون تخت نوزاد یا کودک قرار گیرد و از کودک دلبند شما در برابر دیواره‌ها یا نرده‌های سفت و سخت تخت محافظت نماید. از طرفی سبب زیبایی تخت کودک شده و محیط شادتری را درون تخت ایجاد می‌کند. استفاده از رنگ‌های مهیج در این مجموعه سبب تهییج ذوق هنری کودک از بدو تولد می‌شود.

تعداد و اندازه کوسن کودک

با توجه به اینکه قصد دارید کوسن را برای مبل اتاق خواب کودک استفاده کنید یا روی تخت، لازم است تعداد و همچنین اندازه و ابعاد آن را بدرستی انتخاب کنید. تعداد بالشت‌های تزئینی روی تخت و مبل در اتاق باید به اندازه‌ای باشد که باعث زیباتر شدن محیط شود و تا حد امکان از شلوغ به نظر رسیدن اتاق کودک باید اجتناب کند. به عبارت دیگر، لازم است با توجه به اندازه اتاق و نحوه چیدمان وسایل در آن، تعداد مناسبی از کوسن با اندازه‌های استاندارد و نه چندان بزرگ و کوچک را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی کوسن کودک از سیسمونی آرام

فروشگاه اینترنتی آرام پر از کوسن‌های دخترانه و پسرانه‌ی بامزه و جذاب است. فرقی نمی‌کند به دنبال چه چیزی هستید، آرام تولیدکننده انحصاری این محصولات می‌باشد و شما می‌توانید با خرید از این تولید کننده ایرانی یک محصول باکیفیت تهیه نمایید. شما می‌توانید همراه فرزندتان پای کامپیوتر شخصی یا گوشی موبایل بنشینید و با همفکری هم بهترین‌ها را انتخاب کنید. همچنین امکان مقایسه قیمت‌ها، مشخصات و ابعاد هم در این فروشگاه وجود دارد. سیسمونی آرام سلامتی کالاها را برای شما تضمین می‌کند و وسایل را در زمان و مکان مشخص به دستتان خواهد رساند.

کوسن کودک طرح خرس

کوسن کودک طرح خرس

کوسن کودک طرح گاو

کوسن کودک طرح گاو

کوسن کودک طرح گاو گورخر زرافه

کوسن کودک طرح گاو گورخر زرافه

کوسن حیوانات جنگل مدل خزندگان

کوسن حیوانات جنگل مدل خزندگان

ست روتختی حیوانات جنگل

ست روتختی حیوانات جنگل

سیسمونی آرام وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *